Zaterdag 12 oktober heeft het hospice Heuvelrug een open middag van 13.00 – 16.00 uur. Deze open middag is in het kader van de internationale dag van de palliatieve zorg.

Dit jaar bestaat hospice Heuvelrug 25 jaar en dit vieren wij met het thema ‘Vier het leven’. Dit thema zal ook tijdens de open middag aan bod komen.

13.00 – 13.45 uur Rondleidingen
14.00 uur Welkom door Wilma Verkerk, manager zorg hospice Heuvelrug
14.10 uur Voorstelling theatergroep Plankgas
15.00 – 15.45 uur Rondleidingen

De toonaangevende theatergroep Plankgas maakt al meer dan 15 jaar theater- en cabaretvoorstellingen die staan als een huis! Speciaal voor de open middag spelen ze een op maat gemaakte voorstelling. Een mooi, persoonlijk en onvergetelijk theater-cadeau ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van hospice Heuvelrug. Het thema van ons jubileumjaar is ‘Vier het leven’. Kom naar de open middag en geniet met ons mee!

We verwelkomen u graag op zaterdag 12 oktober! Alle bezoekers ontvangen een goodiebag, speciaal voor dit jubileumjaar.